"Mario Delmoro" - Auto i karting klub "Petar Klepac" Čabar, službene web stranice

Go to content

Main menu:

"Mario Delmoro"

Vozači
Mario Delmoro biografija
Rođen sam 27. rujna 1947. godine u Opatiji gdje sam živio do svoje pete godine života kada sam se preselio u Pulu gdje su na zemlji vlasništvo mojega djeda roditelji sagradili kuću. Već sa tri godine sam imao afiniteta za brzu vožnju pa mi je tata napravio drveni karić na balinjere sa kojim sam divljao po kući i dvorištu našto se moja majka zgražavala jer se bojala da ću negdje razbiti glavu. Moju strast prema motorima i brzini dodatno je povećalo to što me je tata vodio na utrke motora na Preluku. Sa 6 godina sam već počeo voziti manji motor zahvaljujući tome što mi je stariji brat bio automehaničar i dodatno me podučio vožnji. Odlučio sam ići njegovim stopama te postati i ja automehaničar. 1961. godine brat mi je poklonio mali motor od 50ccm marke 'Morini' koje je on preuredio u sportske svrhe ('frizirao'). Sa tim motorom sam redovito jurio po gradu te me je policija često proganjala. 1964. godine kada sam imao prilike popravljati motor marke Puch od 250ccm skrivećki sam ga uzeo i njime otišao u Pazin na jednu vožnju spretnosti. Kada sam stigao na utrku neugodno sam se iznenadio jer se tamo nalazio tadašnji zamjenik komandira saobraćajne milicije koji mi je prišao i upitao me na koji način sam stigao do tamo s obzirom da uopće nisam imao vozačku dozvolu. Zaprijetio mi je da ukoliko  ne pobijedim neka si razmislim na koji način ću se vratiti kući. Na moju sreću to se i obistinilo te sam osvojio prvo mjesto na natjecanju. I tada je krenula priča o mojem bavljenju utrkama. Još sam neko vrijeme vozioutrke motorima, a tada sam prešao u automobilizam. 1968. godine sam si kupio prvoga Fiću 600D i sa njime sam počeo voziti Istarski rally na kojem sam nastupao 10 puta i sve pobijedio u klasi i u generalnom poretku. 1971. godine uspio sam si kupiti jedan tvornički Fićo Abarth 850 ccm cestovni. Sa njime sam krenuo na svoju prvu kružnu utrku u Zagrebu kod Velesajma gdje sam i postavio rekord staze.  Sa tim autom sam dugo godina vozio kružne utrke po Jugoslaviji. 1978. godine kupio sam pravi trkaći Abarth 850 TC te sam sa njime također nastupao na kružnim utrkama u Jugoslaviji. Nakon par godina uslijedili drugi pravi trkaći automobili (Fiat 128 Dallara, Suzuki Culutus grupa A, Fiat Ritmo Trivellato, ponovno Suzuki Cultus grupe N i na kraju Fiat Ritmo Trivellato 1300 ccm koji  mi je donio puno pobjeda i zadovoljstva u mojoj dugogodišnjoj automobilističkoj karijeri na kružnim i brdsko-brzinskim utrkama u bivšoj Jugoslaviji i Hrvatskoj). Sa svojim automobilima često sam se penjao na postolje što dokazuje oko 500 pehara koje čuvam, te naslovi prvaka i dvostrukog viceprvaka bivše Jugoslavije te višegodišnjeg prvaka sadašnje Hrvatske. 2011. godine nakon 42 godine neprekidnog aktivnog bavljenja automobilizmom odlučio sam svoju karijeru završiti na 30. Buzetskim danima na kojima sam ujedno nastupio kao jedini vozač koji je odvezao svih 30 utrka. Organizator te utrke AK Buzet te gledaoci kojih je bilo najmanje 10000 pripremili su mi fantastičan i nezaboravan oproštaj kojeg ću pamtiti do kraja života te sam im na tome beskrajno zahvalan. Od 2014. godine sam član kluba AKK Petar Klepac te aktivno obavljam dužnost suca nacionalnog ranga u automobilizmu i nadam se da ću još dugo godina moći vršiti tu dužnost. 2015. godine dobivam najveće priznanje Saveza sportova istarske Županije – Nagradu za životno djelo u sportu.
Mario Delmoro fotogalerija vožnji...
Back to content | Back to main menu